16 maja 2018

Urodzinowa Chwalipięta (wersja Gabrysi)

Prezenty, choć są materialne, zawierają pewną cząstkę atencji i czułości od osoby, która nimi obdarowuje. Właśnie z tego powodu lubię cykl 'chwalipięty'. Człowiek tak dużo ma na głowie, że może zapomnieć cóż takiego dostał rok temu na gwiazdkę czy urodziny, a są to przecież cudowne podarunki od serca, które chcemy zapamiętać. Gdy wracam do tych postów, nie liczy się to czy dany prezent jest w obiegu, bo mógł się skończyć jak w przypadku pysznej konfitury czy kosmetyku, lub wylądować na półce z książkami, po przeczytaniu. Jednak to uczucie, że ktoś nas zna, włożył w prezent i jego zapakowanie serce, jest niezmiernie miłe. Czujemy się kochani i doceniani. I choć oczywiście w miłości chodzi o te inne, zupełnie niematerialne aspekty, to przecież większość kobiet wie, że gdy sympatię przełoży się na bukiet kwiatów, który jest namacalny i pachnący, to łatwiej w to uczucie uwierzyć. ;)
I tym oto akcentem pragnę uwiecznić przepiękne i podarowane od serca prezenty na pierwsze urodziny Gabrysi, by kiedyś mogła do nich powrócić i zobaczyć jak dobrze życzyli jej najbliżsi. A przy okazji i czytelnicy skorzystają, bo zawsze można czymś się zainspirować i coś podpatrzeć dla swoich malutkich solenizantów. :)

Rodzice Chrzestni zaszaleli! Maileg! Zabawki tej firmy są po prostu cudowne. W klimacie retro, świetnie wykonane. Myślę, że starczą dla następnych pokoleń, a gdy dziewczynki wejdą w nastoletnie lata, będą uroczą ozdobą na półce. 


Przecudna ilustracja od cioci Agatki! Przyznacie, że takie prezenty są po prostu przepełnione miłością. Sprawdzą się na każdą okazję dla młodszych i starszych (polecam przyjrzeć się pracom Agatki - klik). Na obrazku Marysia niosąca tort Gabrysi i nasze zwierzaki - Gapcia, Lunka i Matylda. Po prostu przeurocze! 


Ciocie zadbały też o garderobę! Będziemy się stroić! (Zara Kids)


Zabawki dla roczniaka. 
Do jeżdżenia i wożenia. (Tchibo)


Krówka do ciągnięcia. (Djeco)


Przesłodki króliczek do przytulania! (Bukowski)


Na małą damę czekają również złote kolczyki od cioci Juli! Koniczynki mają nieść szczęście Gabrysi przez całe życie. Bardzo lubię takie symboliczne prezenty.


Do tego cudowne kartki na pamiątkę i wszystko tak cudnie opakowane!


Pozostało przetestować parę prezentów! :)





Obiecałam Wam przedstawić prezenty z Chrzcin i Zajączka, więc pojawią się w następnym poście. Tak już mamy, że uroczystości nastąpiły miesiąc po miesiącu. Jednak teraz zbliżają się Dzień Dziecka oraz sezon na świętowanie chrzcin, gdy panuje ładna pogoda, dlatego pójdziemy za ciosem dziecięcych inspiracji. ;) A potem nadrobimy majówkę! ;)

Do napisania niebawem!
SHARE:

8 komentarzy

  1. Piękne prezenty, jak zawsze nieszablonowe, w stylu Magicznego Domku,inspirujące i z sercem. Dużo zdrówka dla małej solenizantki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne prezenty i fantastyczna oprawa przyjęcia. Zachwyca mnie to, że macie tylu ludzi wokół siebie. Jestem z Wami od 7 lat i w końcu muszę to napisać: ten blog jest dla mnie miejscem do którego zaglądam, gdy wydaje mi się, że wszystko wokół mnie się wali i potrzebuję wytchnienia. Na Twoich zdjęciach zawsze znajduję spokój, harmonię i ukojenie. Bardzo za to dziękuję. Dziękuję też za coś innego, ale to już chyba w wiadomości prywatnej kiedyś napiszę. Inspirujesz Kobieto :) Nie tylko w kwestii rzeczy materialnych, ale przede wszystkim w poszukiwaniu wewnętrznego szczęścia i zachwytu chwilą. Nie zniechęcaj się bo ten Twój pamiętnik, to świetny pomysł na zatrzymanie dobrych chwil i przy okazji podzielenie się nimi ze światem. Dobrze jest się dzielić dobrem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne prezenty, przepiękna ilustracja od Agaty i te kolczyki "na szczęśliwe życie" - cudowny pomysł z przesłaniem. Widać, że Wasi bliscy doskonale Was znają. PS: chciałam ci jeszcze napisać, że masz świetne nogi, zauważyłam na zdjęciu z tortem. I nie wiem gdzie niektórzy komentujący widzą "babciny styl". Ja widzę śliczną, szczęśliwą młodą Kobietę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne prezenty.. wszystkie! Ale najbardziej urzekł mnie obrazek namalowany przez Agatę i króliczek. Myślę, że te pamiątki zostaną z Gabrysią na długo, jak nie na zawsze. Pozdrawiam serdecznie :)
    Puchowa czapka blog

    OdpowiedzUsuń
  5. cudne prezenty, mi najbardziej wpadl w oko ten kroliczek! jest przesliczny!!!!!!!! i autko z tchibo jest super jakosciowo zrobione (przynajmniej tak wyglada na zdjeciu) sto lat Gabi!

    OdpowiedzUsuń
  6. Prezenty piękne, ale to co mnie najbardziej urzekło to sam fakt, że wszystko jest dobrane i opakowane dokładnie w stylu magicznego domku. To piękne, że Wasi najbliżsi tak się starają:)

    Niestety z jakiegoś powodu nie mogę dodać komentarza z mojego konta na wordpress, a byłabym szczęśliwa gdybyś może kiedyś zaglądnęła na mojego bloga. Dlatego pozwolę sobie zostawić adres poniżej:) mam nadzieję, że nie uznasz tego za spamowanie.

    www.odbdoz.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak ten czas leci....pamiętam jak dosłownie wczoraj moja córka która również śledzi Magiczny Domek poinformowała mnie że urodziła się Gabrysia...Wszystkiego dobrego dla Was:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne prezenty! Szczególnie podobają mi się zabawki z drewna - wózek i krówka. Króliczek też przeuroczy. Pakowanie prezentów zawsze było dla mnie ważne i potrafię poświęcić na to dużo czasu. :)

    OdpowiedzUsuń

© Magiczny Domek. All rights reserved.
Blogger Templates by pipdig